emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Sunday, March 9, 2014

Persiapan segala apa yang perlu...








sedapnya mende alah kat atas ni... 


     Persiapan apa??? haaaa tentulah persiapan kenduri..kenduri siapa?? kenduri siapa?? haaa jeng jeng
     jadi kita ni cuma membantu jelah kan.. hihihi.. penat juga ye nak tolong orang buat preparation nak
     buat majlis ni..kemahennnnnn penat.. overrr sangat ..


     dan yeah adelah juga beberapa gambar makeup hasil aku , aku nak share dekat sini.. aku pon dah
     lupa mana satu yang belom share kat blog ni.. takpelah korang boleh tengok dekat page fb aku
     korang arah kan mata korang tengok kanan haaa scroll atas bawah ada kan page fb aku.. huhu :D
     JANGAN LUPA LIKE NAAA NAA NAA..


     hari sabtu 8 MARCH 2014 aku pergi makeup dekat area PJ. makeup untuk majlis bersanding.
     manis, lemah lembut customer aku ni. muka dia ala-ala KUZA PELAKON WANITA MALAYSIA
     tu.. boleh seacrh di encik google. apa guna korang bela google kalau tak guna.. baik
     uninstall jerk.

 
     p/s : yang penting kening tak cukur ye. aku guna teknik gam tak cukur kening :)




sebelum



                                       

after






     ok ni jelah aku nak share... eh eh lagu blog aku ??? :D


3 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

100,000 PENGOMEN SETIA!!