emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Saturday, April 13, 2013

aku mekap ala2 Valeria Lukyanova

     Assalammualaikum


     sekarang tersangatlah bz tok aku hapdate blog bagai ni sebab? kerja.. kerja.. PRU kan.. huaaa T__T.
     jadi nak kata on9 tu takdelah tahap tegar...kiranya tahap cincau bandung lah camtu ha...


     dikala aku cuti itu hari aku pon mulakan operasi conteng muka. ok anime makeup. yeah seperti biasa.







ha yang nilah inspirasi makeup aku kali ni.

     dia adalah manusia. tapi dia buat plastic surgery actually.. so macam aku no pelestik bagai so cuma
     makeup sahaja.. selamat. jimat. mudah. manfaat. eh eh ;D


    ok tu je ... sekarang even aku semakin bz dengan kerja tapi syukur aku dapat menconteng muka 
    customer aku tok hari bahagia mereka. 


    terima kasih <3

6 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

  1. wah superb work! well done dear :)

    ReplyDelete
  2. wah...cantek nye sis..nak make up cam nie..

    ReplyDelete
  3. Seriously nak make up macam ni for my engagement day. How much ya?

    ReplyDelete
  4. Comel nye human barbie tu... well done dear... mmg terorlah awk...

    ReplyDelete
  5. cantiknya...xpuas tgk..pas nie nak pkai lipstic oren lah...teruja..eheee

    ReplyDelete

100,000 PENGOMEN SETIA!!