emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Monday, December 24, 2012

Perhatian!!!!!!!! Sila baca ni!!

      ✿  Assalammualaikum.  


     acewah. tajuk macam nak good good je an. ok foine. harini 25 dec 2012 adalah hari krismas bagi agama 
     yang menyambutnya. dan hari cuti bagi pekerja-pekerja macam aku ni. dan sepatutnya aku ada makeup
     hari ni tapi tak jadi atas sebab-sebab tertentu. omegodddddd. takpe.. maybe next time bebeh. sekarang
     ibu aku tengah sibukdekat dapur buat nasi lemak. rajin nya. aku ni menaip sambil layan tv channel ntv7
     yang dah bertaun aku tak layan channel ni. miahahahaha. ntv7 sekarang mensiarkan! mensiarkan...ayat tak
     menahan. menyiarkan cerita kartun. biasalah raya natal, so katun pon citer uh walhalaku pon bukan
     layan sangat, sebab mata fokus dekat lappy adek aku. ( malas nak pakai lappy sendiri sebab berat dengan
     khazanh-khazanh yang terpelihara di dalam enjin.


     tujuan aku buat entry kali ni nak bagitahu dekat korang-korang semua yang mana ada add aku dekat facebook
     acc LOVE BUNGA QUERIDA, LOVE BUNGA QUERIDA II, LOVE BUNGA QUERIDA IV, aku kena
     block oleh fb dari send apa-apa macam inbox, komen picture,komen status, like picture... jadi aku cuma 
     boleh updated status dan wall to wall sahaja. sokalau macam aku updated ke apa-apa aku tak balas uh 
     harap kome-kome paham dan tau kenapa sebabnya :{ wuuuu . tapi tapi macam korang mana yang ada nak
     inbox aku sila ke acc aku yang aku baru buat ni ( banyaknye acc, kau hengat kau retis! ) miahahahah kesah
     pulak aku kan.. sila ke acc fb baru aku yang ni kalau nak inbox bagai. 
     

https://www.facebook.com/bunga.bungaonce?fref=ts ( klik sini )


     so berharap lepasni mana-mana kome yang nak inbox aku silalah ke acc fb aku yang tertera dekat atas ni.
     tapi kalau nak add pon boleh je. aku tak de hal. sentiasa mengaproves. tapi laki-laki sorry lah aku tak aproves
     miahahah. aku nak jadikan acc aku tu macam asrama perempuan lah kunun. acewahhh ok by!


    terima kasih :")



mekap di muka sendiri
makeup by me 
saja berangan jadi anzalna.
kesah plak aku ;p

2 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

  1. pergh..dah nk sama da dgn anzalna. by da way, u r so beutiful. sy slalu tgk tutorial make up yg awk bt kt youtube. cantik sgt2! come visit my site, i'm newbie,hihi..
    http://websiteciksity.blogspot.com/

    ReplyDelete

100,000 PENGOMEN SETIA!!