emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Monday, December 17, 2012

Dapat job mekap artis!!!

     Assalammualaikum.


     syukur diberi peluang untuk mekap artis yang fofuler lagi terang tang tang fofuler iaitu Kris Dayanti.
     terkesima seketika bila diberi peluang tu. aku pon apa lagi grab lah an an ..dan inilah dia kris dayantinya.
     jeng jeng jeng.





sile jeles sile jeles dengan lajunya tahap 180km




     hahahah kau mampu ke nak mekap kris dayanti ni? aku ? lagilah tak mampu. miahahah ;p . sapelah 
     dahku insan yang hina lagi tiut ni. eh eh.. kesah plak ;p actually aku dapat job mekap pengantin tapi kalau
     tengok depan-depanlah mata dia memei macam kris dayanti aku cakap. mata akulah. tak taulah mata 
     korang an an an.





kris dayanti before makeup
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



 .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


after makeup by me 

makeup bertandang








     so untuk pengetahuan korang, customer ni kening dia aku tak cukur tapi aku guna teknik gam untuk 
     kemaskan kening dia supaya nampak lebih kemas dan nampak seolah-olah cukur walhal..............
     TIDAK CUKUR!!      









     terima kasihlah kat qila sebab sudi amek aku dan akak nya yang comel sebab sudi cadang aku kat qila ;)
     maaf jika ada yang terkurang ke apa. sebab saya pon masih baru dalam dunia metap-metap ni baq hang.
     jangan serik-serik lagi ye. miahah ;))


     aku nak ucapkan selamat pengantin baru kepada aqila dah pasangannya hafiz semoga bahagia selalu 
     hingga ke syurga. amin. 



photographer by : okiephotography ( once kariem ) facebook


     kepada mereka yang nak pakai servis mekap dari saya boleh emel saya terus di :   

emel : lbungaquerida@yahoo.com









1 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

100,000 PENGOMEN SETIA!!