emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Wednesday, December 19, 2012

bateri kereta aku!!!!

     ✿  Assalammualaikum.  


     tengah sedap-sedap aku derive ke destinasi aku sekali kereta aku buat hal. damn! damn ! tidak!!!. kenapa 
    ni?!! dahlah tengah malam, sunyi kot tempat dia. apa patut aku buat sekarang? bermacamlah bagai 
    persoalan mula menari-nari dalam kepala hotak aku. aku dah lah tak tau bab-bab kereta ni. yang aku tau 
    derive je lah. janji sampai ke destinasi yang aku nak pergi uh. 


    haa! call! call ibu! call dah ni, tapi tak dapat. gile tak bebulu aku -..-'. lepastu sapa aku nak call ni. haaa 
    call ayah. pun sama repson yang sama macam ibu aku tak dapat. piker-piker, haa call bf!. trut trut trut trut
    "hello b!!! kereta sayang berhenti tengah jalan, sunyi ni! tak tau kenapa." lepastu tah camne aku lepas 
    habis je cot cet lam call, aku terus bukak bonet depan, tengok enjin lah kununnya. sekali bateri kong! T_T
    apa yang patut aku buat sekarang ni? aku bukannya reti sangat nak baiki-baiki ni.dah lah esok nak mekap 
    pengantin dekat subang jaya pagi-pagi buta. camne ni!! erm.. sekali tiba-tiba  ada pulak kedai baiki 
    kereta yang berdekatan. aku pon tanyalah camne ni. mahal ke kos semua nak kasi baik.
    apek cina uh kata "ahhh manyak senang, amoi jangan susah hati. saya boleh kasi tukar. semua 
    rm 60 ringget. "what!!!?" bateri rm 60 henget?? so murahhhhhhh  :O holiawwww.. mau mau!!


    sambil tunggu ketibaan mereka yang aku dok call tadi, aku piker dahlah, biarlah aku servis terus kat 
    kedai yang ada ni. tiba-tiba aku rasa sejuk je.. sejuk yang amat, tiba-tiba aku dengar satu bunyi yang 
    sangat garing bunyi nya. kringggggggggggggggggggggggggggggg!!


    jam 6.00 pagi, sila bangun bersiap ke pejabat. T__T kus mimpi rupanya. aku mati-mati ingat betul-betul
    aku pon bangun bersiap macam biasa. huheuheuh... tapi berharap tak mahu lah jadi macam dalam
    mimpi tu. tak sukelah T__T... tak suke tak suke. * nada gediks.










 pengajaran : sebelum mulakan perjalanan, sila check kenderaan sama ada semuanya ok atau ko.!


     terima kasih  





 

1 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

100,000 PENGOMEN SETIA!!