emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Sunday, November 18, 2012

Glitter Makeup buat pergi dinner pon boleh

    

              


     Nak pergi dinner tapi tak tau nak mekap apa ye.... sampai botak kepala mikionye. kali ni aku nak share kat korang tuto mekap lah macam biasa walau agak lama untuk aku nak ngapdet tuto tuto bagai semua ni an.. * kebizian melanda kalah primadona katanya..miahahah tuih :-"


    So antara bahan yang kita perlukan adalah

  • eyeshadow hitam 
  • glitter putih  (apa-apa kaler pon moleh.. ade aku kesah ;p)
  • bulu mata lentik sampai atap
  • blusher
  • lips
  • bedak
  • blablabla 

     So kat bawah ni aku selitkan videonya. so harap boleh lah membantu korang yang nak mencubanya dan kepada peminat mekap bagai ni. tak minat sudah. AAK ;D


     Good Luck ! 






                         

2 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

100,000 PENGOMEN SETIA!!