emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Tuesday, October 30, 2012

TUTORIAL MAKEUP : "AKU TERIMA NIKAHNYA "






     Assalammualaikum.


     Setelah sekian lama aku tak buat tuto mekap..miahahahah...sebab? biasalah..sangat kebuzian dengan job mekap di luar so jadual giler bapak PEK... *betul ke aku heja? miahah.. So kali ni aku free dan buatlah tuto makeup tema Aku Terima Nikahnya. Nora Danish yezzaaa sumber inspirasi.. masa aku tengok cerita ni dekat wayang kan skrin giler bapak besauuu miahahah. so dapatlah aku tengok makeup Nora secara dekat lagi walapeah. 


     Jadi kali ni aku pon buat ikot mana yang aku mampu. Maaf kualiti tak berapa cantekkkkk sebab kamera murah T__T huaaa... ok produk yang aku guna adalah :


  •      Silkygirl gelline
  •      Silkywhite powder
  •      Eyeshadow Silkygirl set ( brown family )
  •      Miss Roses lipstip ( pink )
  •      Elianto mascara

     So korang boleh tengok dekat sini atau korang klik title youtube tu so nanti dia akan ke new windows :D
selamat menonton bebeh. maaf jika terkurang dan terlebih 






                               

0 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

Post a Comment

100,000 PENGOMEN SETIA!!