emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Tuesday, October 16, 2012

Cable Car Langkawi dan dan...

     Dan dan dannnnnn aku minta maaf lagi lagi lagi dan lagi sebab lambat update miahahah..tapi kali ni nak taip siket-siket je kot...nak lebihkan gambar..sebab bak kata yuna  "di setiap gambar ada ceritanya yang tersendiri" .. haaa tak gitu semahhhh?? :'D



     Dan actually entry lepas kan aku cakap dah sampai hotel an an an?? maaf maaf maaf... hari maaf sedunia
actuallly sebelum balek ke hotel kitorang main cable dulu lol! miahahah :'D see karangan aku yang tunggang terbalek ? sangat A++++ @__@



     Cable car sangat best gilak tahap lembu teberak wa cakap sama lu! tak caya sila ke sana dengan segera lagi berhemah bebeh.



bergambar dengan mak engku sesampai saja


pemandangan dari atas. time ni dalam cable car


kiri : anak murid mak aku umur 13 tahun
tengah : aku yang semangat miahahah
kanan : adek aku a.k.a WARDINA SAFIYYAH lah sangat T__T buuu~


pemandangan di sekitar cable car. ada tasik welawehhhh


time ni dekat puncak..dikelillingi kabus-kabus yang kudus lagi mulus


ala-ala saloma 


aku lagi.ye sila jangan muntah! T__T


aku lagi... miahhahaahah :'D


tasik.. ok aku dah bercerita secara songsang..miahahahah lantaklah


nak makan shushi pun ada.sila ke kedai ini.
TAKEAWAY SHUSHI



dari atas..sangat mendebarkan jiwa raga time ni sebab nak turun ..
bapak rr menjunam @__@
aku siap mintak maaf kat ibu aku hahahah


aku lagi :'D dengan muka tak mandi..
anggun tak saya :'D mieheheh


yezaaaa... kau mampu?


indahnya pemandangan 
subhanallah :)


kota kinabalu sabah kunun..puih~


     k by! :'D pasni citer lain miahahahah 

     tq sudi baca walau sekentot :'D
   

1 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

  1. munge... ade cite psal blog munge kat sini eh

    http://syarifahnadiaaljufry.blogspot.com/2012/10/10-blogger-terbaik.html

    ReplyDelete

100,000 PENGOMEN SETIA!!