emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Thursday, September 6, 2012

Mega Lawak Full Video Here

Mega Lawak adalah selepas Lawak Ke Der
sapa dah tengok Lawak Ke Der??
saket-saket perot tengok
mau putus urat kentot miahahahah
aku even dah tengok beratus kali pon totap golak tak bosan sobab kelako
jiwo kelako bilo nengok bondo kelako memang jalan lah kann miahahah * gelak syiok sendiri
Dan baru-baru ni dekat channel astro ada buat rancangan Mega Lawak
tapi memandangkan aku tak boli pakej tu jadi terpaksolah den cari dokek youtube
dannnn naseb baik hadooooo
sangat lawak!
bagi aku part yang paling syiok nak nengok adalah part JOZAN!
MIAHAHAHAHAHAHAHA!!!!
sumpah lawak gila tahap lembu teberak
tapi tak taulah ada yang tak lawak * tak de jiwa lawak lettew :D
ok jom layan
ni video FULL
so selamat menonton!

Mega Lawak ni diorang buat dekat Singapore
*tiba-tiba teringat budak Singapore yang buat video 5 day MC tu..omaigodddd @__@





                           

Apa? tak dengar?
sila lihat sidebar belah kanan korang ni scroll bawah
 dan cari ada kotak muzik halwa dunia tu
 dan klik PAUSE 
dan boleh sambung :)
selamat menonton :)




0 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

Post a Comment

100,000 PENGOMEN SETIA!!