emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Thursday, June 28, 2012

Makeup tema corpes bride dan crazy face

Haaa...tajuk nak panjang bagai kan...mwhahahaha..Sejuk bangat pagi ni deh...Jam 7 pagi dah sampai opis,tapiiii parking FULL!! full gile kentang!Disebabkan manusia-manusia yang turun dari celah mana tah mai parking sebab ada buat 6P yang warga aseng bagai tu.Huh! menyusahkan aku !Dah bagi masa awal-awal suroh buat tak nak buek..! Dok tangguh..tangguh...buat last minit..puih!
 Berkerjar nak kejar parking kan..hurm...biber aku pon kering,retak,tak enak rasanya..
Laparnya perott! Ah kau bunga banyak songeh pulak kan..ok by!
Aku dapat call dan telah diberi tugas untuk mekap manusia ni yang bertemakan CORPES BRIDE dan aku juga menjadi mangsa dan diarah menconteng muka sendiri bertemakan CRAZY FACE! -..-'
pelik makcik sapu sampah & pakcik sapu sampah tengok muka aku , dia ingat kan aku ni hantu, dan si biru adalah avatar yang tersesat dimuka bumi ... 
*jenuh gak kot nak buang makep tu,nasib baik ada minyak.
Tq minyak baby jonson : ) 
i love u bebeh ..


ha ni lah hasilnya...apa macam? mwahhahah habes jahanam aku toreh -..-'


see the kupiks-kupiks kulit? 


muka bahagia di abad ini


janda dah mwhahahah 


so inilah hasilnya setelah berbulu aku menconteng muka gadis itu


dan aku pon sekali terlibat -..-' omg


akulah manusia yang paling bahagia sekali miahahahahah

So acaner ....

Nak tengok hasil makeup aku yang lain? 
Sila klik link di bawah ini  : )


Tq baca dan cuci mata kalian : )



4 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

100,000 PENGOMEN SETIA!!