emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Tuesday, June 5, 2012

Makeup photoshoot Hameeza dan hasilnya....

Hari Sabtu aku ada customer yang bernama Hameeza.Seawal jam 7 pagi lagi aku dah bangun, mandi, buat air , kemas rumah ..halah tetamu nak datangkan..kenalah angi-angi gitu..Lepastu masuk meseg katanya "dah ada dekat depan pintu ni"...Aku pun as penrumah pun menjemput tetamu ke dalam rumah aku yang comel..Lepastu mula lah sesi salam,cium pipi bagai..macam semut jumpa kawan...mesti macam cium-cium an an?
 Tak caya? Tengok copek kek colah lantai tu! :'D eheh~...
Hameeza atau pun sonang aku panggel miza je...katanya nak makeup untuk photoshoot online tudung kepunyaan makcik eh... Tapi shoot dokek Soromban...Ok mak ai....
So aku pun as tukang makeup kenalah makeup kasi baik punya spaya makeupnya tak kan cair so tak kan memberi masalah kepada miza untuk tacap balik..
Aku pun risau juga bila dah siap makeup semua, adakah aka cair semasa dalam perjalanan mereka ke sana ..Dan shoot akan habis lewat petang..Camno ni ha?? So aku pun dengan kuasa kuda lagi bernafsu meriaslah wajah miza dengan penuh gersang..mwahahahaha :'D ....Tepek sanan,tepek sinun...Tepek jo lah mano yang nak ditepek...eeelahahaaaii..Nasib baik ibu aku ada, bolehlah melayan tetamu yang hadir...Sebab aku ni pemalu orang nya :"> ahaiii~  So ini adalah antara hasilnya... :'D


ini adalah hasilya...sebelum dan selepas.
Pic tak edit yaw sebab aku nak tunjuk hasilnya :'D eheh~


ini pula adalah hasil review...
aku tanya dia berapa jam hasil makeup tahan dekat muka masa ontheway ke seremban ..dan dia jawab
 " sejam je perjalanan, tapi kita shoot ni dari pukul 12 sampai pukul 6 petang , tak touch  up apa-apa pun..original dari tangan bunga... "


oh tq miza sangat terharu..yelah aku takut gak takut cayakkk habaq hanggg..
tapi syukur semuanya ok.. :'D tq miza lebiu lah!


















sila tutup mulut masing-masing ye..huahuahua tau makeup saya tak cantik..wuuu~ :'{

Dan syukur gambar-gambar hasil makeup aku telah pon masuk ke satu laman web ni.. :


taip je 
www.tudunglaila.com 


Dan kepada mereka yang nak mendapatkan perkhidmatan dari saya seperti

  • tunang
  • nikah
  • sanding
  • dinner
  • photoshoot
  • bertandang
  • dan lain-lain
boleh lah emel terus dekat aku di :

lbungaquerida@yahoo.com 

harga berpatutan...kompem mau lah...wewit...Dan untuk tengok tutorial makeup + hijab aku..boleh ke 



so selamat menonton :'D

p/s : emel aku ye...

Terima kasih baca wahai jelitawan dn kekacakan : D





4 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

  1. Akak makeup area mne je ? sy Shah Alam . akak boleh dtg tak ?

    ReplyDelete
  2. kak bunga .. syu nk blaja mekap dgn kak bunga .. tringin sgt :(

    ReplyDelete

100,000 PENGOMEN SETIA!!