emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

emel saya di ezzreenn@yahoo.com untuk tempahan makeup

Monday, June 4, 2012

Cara Remove Timeline Facebook korang tu..


Timeline sangat lah menjengkelkan buat aku..Korang macamana pula? Erm oh tersangat lah hodoh nak mampos aku cakap timeline bagai ni..Elok-elok yang skema punya dibuatnya timeline bagai..abeh rupe TAGGED pon hado aku nengok ek..
TAGGED orang aseng banyak main tapi bahaya sebab banyak seks...Ok by~..Dan aku masa mula- mula dapat tahu Timeline akan diwujudkan dekat semua orang, aku ni apa lagi terus demam seminggu! 
Oh tidak! Kenapalah rajin sangat si PAK Mark ni ubah bagai ...Kalau ubah setiap kali klik duit masuk dalam bank tak apa lah juga...Haishh..
Ni namo eh gelenya tangan....
Ok ramai yang tanya aku " kak bunga macam mana nak buang timeline ni..pelishhh help me kakak bunga.." -..-'
Rupa kaunter pertanyaan dah aku.."kehilangan anak..sila kutip di kaunter sebelah tandas tingkat G ye..tq..ding ding.." Aku pun bila baca haishh....Rupanya tak ramai yang tahu cara-cara nak buat benda alah ni...-..-' Kali ni aku ajar kat korang mana-mana yang nak buang timeliner tapiiiii!! Haaaa ada tapi...tapiiii orang lain still boleh nampak korang punye fb dalam bentok format TIMELINE if mereka TAK ..ulang taipp..ulang suara tak boleh sebab korang tengah baca dan aku menaip so tak ada proses lontar suara kan dokek sini..hihikhik... korang boleh buang timeline fb korang tapii orang lain still akan nampak TIMELINE dokek fb korang kalau mereka-mereka 
TIDAK INSTALL TIMELINE REMOVE...!!
See.... tapi mereka-mereka mana yang dah install timeline remove mereka ada dua pilihan disini tahuk!..??
Macam ni...Aku dah install..So aku ada pilihan nak tengok profile orang lain or aku sendiri dalam bentuk apa yang aku suka..sama ada dalam betuk timeline atau pun tiada timeline..sebab ada setting ..yep yep..ada pilihan...So semuanya di hujung jari kuku anda..eh eh...So dokek mano nak dapek mondo alah menatang ni? Kiss aku dulu..eh eh..huahua...ok...dokek sini :


so akan keluar camni dan korang klik lah DOWNLOAD tu 



lepastu download lah macam biasa...Lepas tu nanti korang terus arahkan mata korang ke arah atas kanan window korang ..akan ada huruf  t kecil macam ni ...warna biru..ada an an an...ok good...lepastu..korang just setting lah kat situ..kalau dalam bentok right..maknanya korang dah AKTIFKAN TIMELINE tu so fb korang akan bentuk seperti ini ...dah buat setting..REFRESH window balek yaww



tapi kalau korang nak bentuk timeline just ubah setting kat huruf t kecil tu kasi tanda pangkah keluar..

So senang je an an an...So apa lagi semuanya di hujung kuku jari anda....Seru lah orang-orang kampung kome-kome semua untuk download benda alah ni supaya deme-deme pun dapat tengok fb korang dalam bentul skema tanpa wujudnya timeline yang menyakitkan hati...

p/s : TIMELINE  x osem bagi aku..semak!

Buat elok-elok ye :'D




makeup : by me :'D 











1 20000 orang nak tau RAHSIA bunga!:

100,000 PENGOMEN SETIA!!